Konferencja Kody Relacji II

26-28 marca 2021

Do wydarzenia pozostało

#KodyRelacji

Dlaczego warto budować zdrowe relacje biznesowe?

Czytaj dalej
W biznesie jak w każdej innej dziedzinie życia budowanie zdrowych relacji z ludźmi  pomaga i przynosi wymierne korzyści. Jeżeli potrafisz odpowiednio zadbać o relacje, Twój biznes, przedsięwzięcie, firma, zakwitnie i będzie dobrze prosperować.

Pozytywne relacje w firmie oznaczają m.in.:

  • sprawnie funkcjonujący zespół oraz stosunki pomiędzy podwładnymi a zwierzchnikami
  • wzrost zaangażowania i motywacji wobec osiągania wspólnego celu
  • poczucie bezpieczeństwa i komfortu Twoich współpracowników i Twoje
  • efektywniejsze kontakty z klientami i kontahentami,
  • wzrost sympatii dla firmy i jej oferty,  
  • bardziej udane partnerstwo biznesowe,
  • lepsze porozumienie i większe możliwości pozyskania wsparcia dla rozwoju Twojej inicjatywy

#KodyRelacji

Co się dzieje gdy pojawią się problemy w relacjach?

Czytaj dalej
Brak świadomości tego co służy Twoim relacjom często wynika z niewiedzy, co przekłada się na pogorszenie atmosfery w firmie w stosunkach wewnętrznych i na zewnątrz, dlatego podczas konferencji dostarczymy Ci solidną porcję informacji praktycznych na temat mechanizmów rządzących tworzeniem pozytywnych związków z ludźmi w sferze biznesowej i poza nią.
Kiedy brakuje Ci umiejętności interpersonalnych, możesz je nabyć poprzez odpowiedni trening, wypracowanie nowych nawyków i kształtowanie świadomości własnych zachowań oraz oceny reakcji innych osób.

Do współpracy zaprosiliśmy uznanych i sprawdzonych specjalistów w dziedzinie psychologii relacji, psychologii biznesu, zarządzania, psychologii przywództwa, psychologii emocji, a także aktywnych trenerów, liderów i przedsiębiorców. Udział w wydarzeniu zapowiedzieli goście specjalni - profesorowie z APP w Warszawie : Jacek Santorski, Rafał Ohme i Kaźmierski.

Kiedy relacje szwankują pojawia się zespół niepokojących symptomów:

  • spadek zaangażowani i motywacji
  • atmosfera niedomówień, napięcia, stresu
  • konflikty i zakłócenia współpracy, lęki
  • wzajemne oskarżenia i szukanie winnych
  • niechęć wobec powierzonych zadań i obowiązków
  • spadek lub brak poczucia sensu wykonywanej pracy
  • zmęczenie i wypalenie, obniżenie nastroju,
  • pogorszenie wydajności, szukanie wymówek
  • chęć rezygnacji z posady, zaniechania współpracy

#KodyRelacji

Co możesz zyskać uczestnicząc w konferencji?

Czytaj dalej

Co zyskasz?

  • potencjał do naprawy tego, co nie działa w Twoich relacjach
  • większą świadomość jak zarządzać relacjami by firma lepiej prosperowała
  • rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • znajomość mechanizmów obronnych przed osobami toksycznymi
  • lepszy wgląd we własne reakcje i zachowania

Panel dyskusyjny

Piątek 26.03.2021 godzina 12:00

Panel poprowadzi trzech wykladowców APP ( Akademii Psychologii Przywództwa) przy Politechnice Warszawskiej: prof. Jacek Santorski, prof. Rafał Ohme oraz prof. Michał Kaźmierski.

Rafał Ohme

Rafał Ohme

Jacek Santorski

Jacek Santorski

Akademia Psychologii Przywództwa

Michał Kaźmierski

Michał Kaźmierski

Dobre relacje z otoczeniem wymagają dobrej relacji z samym sobą - jak przekraczać próg braku pewności siebie i barierę zaniżonej samooceny?

Fenomen „imposter syndrome” ( syndrom oszusta ) i brak wiary w siebie kobiet - w erze Covidu.

Co mogą zrobić liderki i liderzy zespołów, by pokonywać najnowsze trudności?
Czytaj dalej
Czynnikiem mającym znaczący wpływ na relacje i współpracę mają poczucie bezpieczeństwa współpracowników a także ich pozytywna / realna samoocena, poczucie wpływu i adekwatna wobec nich pewność siebie.

Studia za granicą wskazują że praca w izolacji i stresie nasila tzw. imposter phenomenon - poczucie pracowników, także managerów, że ich rola, pozycja i wyniki pracy są źle wypełniane, a przez to zagrożone. Takie przeświadczenie skłania do wielu kompensacyjnych zachowań lub wycofywania z relacji. Wiążemy to ze zjawiskiem zmniejszonej pewności siebie kobiet, pomimo ich realnych uzdolnień i osiągnięć. Bada to ostatnio w realiach covidu w Polsce prof. Rafal Ohme.

Chcemy powiązać te zjawiska i przedstawić w intensywnym 75-minutowym wystąpieniu – wraz z sugestiami i wskazówkami jak temu zaradzić.

Dla kogo jest to wydarzenie?

Agenda

Piątek 26.03.2021

Godzina Prelgent Tytuł wystąpienia
9:45 - 10:00 Rozpoczęcie I dnia Konferencji
Konferencję poprowadzą: Paweł Antoniak i Lena Wachowiak
10:00 - 10:50 Marzena Jankowska Transformująca Obecność Alana Seala – nowy model przywództwa
11:00 - 11:50 Ania Urbańska DNA biznesu, czyli o tym jak budować biznes w nowej rzeczywistości
11:50 - 12:00 Przerwa / Networking
12:00 - 13:15 Jacek Santorski, Michał Kaźmierski, Rafał Ohme Panel Dyskusyjny APP
13:30 - 14:15 Ewa Wilmanowicz Reputacja i wpływ lidera
14:15 - 14:30 Pokoje z prelegentami
14:30 - 15:00 Maciej Świerczyński 10 kroków do zbudowania silnej sieci kontaktów, która generuje nowych klientów, bez inwestycji dodatkowej gotówki
15:05 - 15:50 Beata Mucha Empatia - niezbędna kompetencja lidera 21 wieku
15:50 - 16:05 Pokoje z prelegentami
16:10     Zakończenie I dnia Konferencji

Sobota 27.03.2021

Godzina Prelgent Tytuł wystąpienia
9:45 - 10:00 Rozpoczęcie II dnia Konferencji
Konferencję poprowadzą: Lena Wachowiak i Jerzy Zientkowski
10:00 - 10:50 Jerzy Zientkowski Budowanie marki, relacji, sprzedaży - lejek niesprzedażowy na przykładzie ClubHouse.
11:00 - 11:45 Paweł Musiałowski Relacja w biznesie i biznes w relacji, czyli dlaczego wszyscy gramy w te sama grę, nawet jeśli nie jesteśmy tego świadomi
11:45 - 12:00 Przerwa / Networking
12:00 - 12:55 dr Joanna Rajang Odmienność i sprzeczność poglądów – utrudniająca, przydatna czy niezbędna w biznesie?
13:00 - 13:45 dr Anita Kubanek „Organizacja – interesariusz. O zasadach budowania relacji z otoczeniem firmy"
13:45 - 14:00 Przerwa / Networking
14:00 - 14:45 Lena Wachowiak & Przemysław Kutnyj Wystąpienia online wspierające Twój biznes
14:50 - 15:30 Jola Ambrożewicz Sprawdzone sposoby na budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami w komunikacji on-line
15:30 - 16:00 Pokoje z prelegentami
16:00     Zakończenie II dnia Konferencji

Niedziela 28.03.2021

Godzina Prelgent Tytuł wystąpienia
10:00 - 10:05 Rozpoczęcie III dnia Konferencji
10:05 - 10:50 Marta Żurowska Budowanie relacji w zgodzie ze sobą
11:00 - 11:45 Justyna Kopeć Relacje z obserwatorami - skuteczna trampolina w rozwoju biznesu
11:45 - 12:00 Networking
12:00 - 12:50 Michał Łęgowski Kontraktowanie, (nie)oczywista kompetencja w relacjach
13:00 - 13:45 Magdalena Adamowicz Toksyczne relacje - czyli jakie? Jak rozpoznać toksycznych ludzi w życiu i biznesie?
13:45 - 14:00 Networking
14:00 - 14:40 Maciej Bakalarczyk Przywódca w jaskini, lider w mieście
14:50 - 15:30 Katarzyna Balcerkiewicz Chcesz mieć rację czy relację – czy można się dobrze kłócić?
15:35 - 16:00 Pokoje z prelegentami
16:00     Zakończenie III dnia Konferencji

Co zyskasz?

1
Potencjał do naprawy tego, co nie działa w Twoich relacjach.
2
Większą świadomość jak zarządzać relacjami z innymi by firma lepiej prosperowała.
3
Szansę na wyższą jakość i komfort funkcjonowania w środowisku firmowym i poza nim.
4
Znajomość zagrożeń ze strony osób toksycznych oraz mechanizmów obronnych przed nimi.
5
Konkretne wskazówki i narzędzia wspomagające efektywną komunikację.
6
Rozwój umiejętności radzenia sobie w sytuacjach trudnych, konfliktowych.
7
Wiedzę na temat zarządzania własnymi emocjami.
8
Znacznie szersza perspektywę na to co faktycznie wpływa na Twoje relacje.
9
Lepszy wgląd we własne reakcje i zachowania.
10
Znajomość kanałów i narzędzi komunikacji z klientami i interesariuszami marki.

Czego się dowiesz?

Zero Procent

0 %
  • nijakości,
    rozmytych, zbędnych wypełniaczy,
    jałowych komentarzy i wodolejstwa
    nudy, monotonii, powtarzalności

  • straconego czasu i pieniędzy

Sto Procent

100 %
  • MERYTORYKI - przekazujemy publiczności wartość mówimy konkretnie, prezentujemy sprawdzone praktyki, metody przykłady
  • JAKOŚCI - nasi eksperci od lat pomagają firmon, instytucjom, liderom i zespołom tworzyc relacje sprzyjające współpracy i osiaganiu celów
  • ZYSKU dla skutecznie działającego biznesu na wszystkich poziomach. Potrzebujsz zdrowych relacji by budować markę i wizerunek oraz osiagać lepsze wyniki finansowe. Podpowiemy Ci JAK to zrobić.

Dlaczego warto spędzić z nami czas
w dniach 26 - 28 marca 2021?

Nasze konferencje to zawsze 4 obowiązkowe elementy - wiedza - merytoryczna, użyteczna i lekko podana, prelegenci eksperci z doświadczeniem w swoich obszarach, unikalna nowoczesna formuła przyjazna dla publiczności, interaktywny i angażujący charakter wydarzeń oraz pozytywne emocje

Moc interakcji

Moc interakcji – interaktywna formuła angażująca wirtualną widownię w dialog.
Sesje z prelegentami - możliwość zadawania pytań ekspertom.

Upominki

Upominki – większość prelegentów przewidziała małe niespodzianki i bonusy, dlatego warto być z nami i uczestniczyć od początku do końca :)

Różnorodność i spójność

Różnorodność i spójność – budowanie relacji to proces złożony i wielowymiarowy, dlatego na naszej wirtualnej scenie pojawią się specjaliści w wielu obszarach ale w jednym celu – by rozwinąć i ugruntować wiedzę uczestników.

Pragmatyzm do potęgi

Pragmatyzm do potęgi – wierzymy w wartość użytkową wystąpień, dlatego prelegenci zaprezentują tylko konkretną wiedzę do zastosowania w praktyce biznesowej.

Kup Bilet

Podejmij najlepszą decyzję

Siła pozytywnych emocji

Siła pozytywnych emocji – oglądanie mnóstwa różnych wydarzeń online może męczyć. U nas będzie inaczej! :) Poza merytoryką zaserwujemy Wam sporą dawkę humoru, a nasze treści podamy lekkostrawnie, ponieważ troszczymy się również o Wasz dobry nastrój i samopoczucie.

Moc merytoryki

Moc merytoryki – dobór prelegentów nie jest przypadkowy, zadbaliśmy o najwyższą jakość wystąpień by przekazać wartość spełniającą oczekiwania publiczności.

Czas

Kończymy każdego dnia popołudniu, abyście jeszcze zdążyli wypocząć i podelektować czasem wolnym swojego weekendu :)

Decyzja

Zapowiadają się 3 świetnie zainwestowane dni, które warto spędzić z nami :)

Najlepiej od razu KUP BILET i zrób milowy krok w kierunku lepszych relacji w Twoim biznesie, w zespole i w życiu prywatnym.

Prelegencji Konferencji KODY RELACJI II
26 - 28 marca 2021

Paweł Musiałowski

Trener, manager, przedsiębiorca. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Relacja w biznesie i biznes w relacji, czyli dlaczego wszyscy gramy w te sama grę...

Paweł Musiałowski

Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski

Autor, mentor, mówca profesjonalny.

Budowanie marki, relacji, sprzedaży - lejek niesprzedażowy na przykładzie ClubHouse.

Beata Mucha-Karwowska

Strengths Community Coach, Mentor, Trener w międzynarodowej korporacji.

Empatia - niezbędna kompetencja lidera 21 wieku

Beata Mucha-Karwowska

dr Joanna Rajang

dr Joanna Rajang

Joanna Rajang – doktor psychologii, konsultant i akredytowany Coach ICF.

Odmienność i sprzeczność poglądów – utrudniająca, przydatna czy niezbędna w biznesie?

Maciej Świerczyński

Twórca vloga “Networking w Biznesie”. Dyrektor Zarządzający Obszaru BNI.

10 kroków do zbudowania silnej sieci kontaktów

Maciej Świerczyński

Marzena Jankowska

Marzena Jankowska

Nauczycielka akademicka i MBA, liderka, przedsiębiorca, TEDx Speaker.

Transformująca Obecność Alana Seala – nowy model przywództwa

Magdalena Adamowicz

Certyfikowany coach oraz akredytowany mówca Brian Tracy International. Mentor ds. relacji toksycznych.

Toksyczne relacje - czyli jakie?
Jak rozpoznać toksycznych ludzi w życiu i biznesie?

Magdalena Adamowicz

Marta Żurowska

Marta Żurowska

Trenerka biznesu, coach i facylitatorka. Pracuje na FRIS® i Reiss Motivation Profile®

Budowanie relacji w zgodzie ze sobą

Przemysław Kutnyj

Certyfikowany trener, coach biznesu na poziomie ACC International Coach Federation, jak i konsultant MaxieDISC.

Wystąpienia online wspierające Twój biznes

Przemysław Kutnyj

Lena Wachowiak

Trener soft skills w biznesie, mentor wystąpień publicznych i autoprezentacji, szkoleniowiec,mówczyni, konferansjerka, redaktor kanału Wielcy Mówią.

Wystąpienia online wspierające Twój biznes

Lena Wachowiak

Ania Urbańska

Ania Urbańska

Master Trener STRUCTOGRAMu, jeden z nielicznych na świecie neurocaochów, wykładowca kademicki, autorka 9 książek.

DNA biznesu, czyli o tym jak budować biznes w nowej rzeczywistości

dr Anita Kubanek

Trener biznesu, mentor, certyfikowany tutor, ekspert w projektach unijnych.

„Organizacja – interesariusz. O zasadach budowania relacji z otoczeniem firmy"

Anita Kubanek

Ewa Wilmanowicz

Ewa Wilmanowicz

Ekspert w obszarze reputacji, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej, wykładowca akademicki.

Reputacja i wpływ lidera

Jola Ambrożewicz

Trener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.


Sprawdzone sposoby na budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami w komunikacji on-line

Jola Ambrożewicz

Michał Łęgowski

Michał Łęgowski

Trener biznesu (VCC), akredytowany coach PCC (ICF), profesjonalny mówca (ACS, ALB).

Kontraktowanie, (nie)oczywista kompetencja w relacjach

Katarzyna Balcerkiewicz

Konsultant ds. rozwoju organizacji, psycholog, rekomendowany trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, coach.

Chcesz mieć rację czy relację

Katarzyna Balcerkiewicz

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Specjalistka online marketingu i przedsiębiorca, szkoleniowiec, autorka i współautorka 10 książek.

Relacje z obserwatorami - skuteczna trampolina w rozwoju biznesu

Maciej Bakalarczyk

Lektor, tłumacz, grafik – wieloletni społecznik, od 2013 członek Społecznej Rady ds. Estetyki w Bydgoszczy.

Przywódca w jaskini, lider w mieście

Maciej Bakalarczyk

Patronat medialny

Student.pl
Lucky Monday
Biznes na fali

Partnerzy Konferencji

Marketing Interakcyjny
Jerzy Zientkowski
SpeechMasters
Telestudent
Kubanek Consulting
Justyna Kopeć - Agentka Twojej Marki
Partnerskie Kluby Biznesi
Structogram
BNI Polska
Ranking MLM
WSG - Wyższa Szkoła Gospodarki
Networking W Biznesie
Słowna ManuFaktura
Dobra Mowa Przemysław Kutnyj

Bilety na Konferencję

Wybierz najlepszą opcję dla Siebie. Do wyboru masz bilet na wydarzenie onlie, z nagraniami lub dodatkowo z zapisem z poprzedniej edycji.
W każdym Pakiecie otrzymasz dodatkowe bonusy!
Basic
PLN99/osobę
  • bilet na wydarzenie online
  • ⇒ networking konferencyjny
  • ⇒ sesje bezpośrednie z prelegentami
  • bonus: Kurs Macieja Świerczyńskiego "Naucz Się Jak Oszczędzać Czas W Ciągu Dnia - By Mieć Go Więcej Dla Siebie"
  • ⇒ niespodzianki
  • ⇒ dostępne 250 biletów w tej cenie
Premium
PLN149/osobę
  • bilet na wydarzenie online
  • dostęp do nagrań
  • ⇒ networking konferencyjny
  • ⇒ sesje bezpośrednie z prelegentami
  • bonus: Kurs Macieja Świerczyńskiego "Naucz Się Jak Oszczędzać Czas W Ciągu Dnia - By Mieć Go Więcej Dla Siebie"
  • ⇒ niespodzianki
  • ⇒ dostępne 250 biletów w tej cenie
Platinum
PLN249/osobę
  • bilet na wydarzenie online
  • dostęp do nagrań
  • dostęp do nagrań z poprzedniej edycji Konferencji!!!
  • ⇒ networking konferencyjny
  • ⇒ sesje bezpośrednie z prelegentami
  • bonus: Kurs Macieja Świerczyńskiego "Naucz Się Jak Oszczędzać Czas W Ciągu Dnia - By Mieć Go Więcej Dla Siebie"
  • ⇒ niespodzianki
  • ⇒ dostępne tylko 25 biletów w tej cenie

Sylwetki Prelegentów Konferencji
Kody Relacji
(26 - 28 marca 2021)

Jacek Santorski

Jacek Santorski

Bio

Jacek Santorski, psycholog spoleczny i biznesu, przedsiębiorca i mentor, prowadzi autorską Akademię Psychologii Przywodztwa we wspołpracy ze Szkołą Biznesu Politechniki Warszawskiej.

Akademia Psychologii Przywództwa

Rafał Ohme

Rafał Ohme

Bio

Profesor w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Stellenbosch w Kapsztadzie (RPA). Właściciel firmy technologicznej NEUROHM, laureat konkursu Przedsiębiorca Roku EY, autor bestsellera "Emo Sapiens- harmonia emocji i rozumu" i nowości "Spa dla Umysłu- zadbaj o siebie, by dbać o innych". Pisze do Forbes.

Michał Kaźmierski

Michał Kaźmierski

Bio

Doświadczony praktyk biznesu, od kilkunastu lat zrządzający zespołami i organizacjami. Trener i wykładowca Akademii Psychologii Przywództwa oraz wykładowca i współpracownik Uniwersytetu SWPS. Z wykształcenia lekarz medycyny. Absolwent Akademii Psychologii Przywództwa oraz studiów z zakresu psychologii organizacji, zarządzania zmianą i coachingu we francuskiej szkole biznesu INSEAD.

Lena Wachowiak

Lena Wachowiak

Bio

Trener biznesu i kompetencji miękkich, szkoleniowiec, trener wystąpień publicznych i autoprezentacji, mentor w obszarze przemawiania, mówczyni, konferansjerka, profesjonalna ewaluatorka w Zientkowski.pl.

Czytaj dalej

Kierownik studiów podyplomowych „Wystąpienia Publiczne” w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy. Pomysłodawczyni i Organizatorka Konferencji Kody Kobiecości, oraz Kody Relacji, tłumaczka, autorka tekstów, aktywna i zaangażowana społeczniczka. Inicjatorka grupy społecznościowej Rozwojownik – czyli równowaga i styl na trudne czasy”.

Założycielka i liderka 3 bydgoskich klubów: Toastmasters Speakers Zone – anglojęzycznego klubu mówców i liderów, English Speaking Club – klubu konwersacyjnego dla osób anglojęzycznych oraz Business Zone Mastermind – klubu praktycznego treningu wystąpień publicznych i kompetencji miękkich dla przedsiębiorców.

Autorka programu „Wielcy mówią” na kanale YouTube z udziałem osobistości ze świata nauki, kultury, biznesu, mediów, sztuki. Współautorka książki : „Diamenty kobiecego biznesu. Kobiety, które zmieniają świat”.

Zakochana w słowie mówionym i pisanym, niestrudzona poszukiwaczka adekwatnych form wyrazu dla istotnych treści. Entuzjastka działania i tworzenia wartości oraz dzielenia się nią z innymi.

Inicjatorka projektu SpeechMasters, którego nadrzędnym celem jest edukować przedsiębiorców jak płynnie i sprawnie komunikować się w biznesie i w życiu oraz jak efektywnie rozwijać najbardziej istotne kompetencje miękkie, również w języku angielskim.

W międzynarodowej organizacji mówców i liderów Toastmasters International ukończyła kompletny program rozwojowy mówcy uzyskując certyfikat złotego mówcy – Advanced Certificate Gold. W roku 2015 zdobyłą tytuł Mistrzyni Polski w mowach improwizowanych i wicemistrzyni w mowach humorystycznych, wielokrotnie byłą finalistką rejonowych i okręgowych konkursów przemawiania. Nieustannie się rozwija uczestnicząc w konferencjach i szkoleniach doskonalących, swoje umiejętności improwizacji teatralnej w języku angielskim szlifowała pod okiem Katarzyny Chmary z Improvart. Miłośniczka rozwoju, mądrej edukacji, spacerów w ciszy, tańca i psów.

Tytuł wystąpienia
Wystąpienia online wspierające Twój biznes

Katarzyna Balcerkiewicz

Katarzyna Balcerkiewicz

Bio

Katarzyna Balcerkiewicz – konsultant ds. rozwoju organizacji, psycholog, rekomendowany trener Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, coach.

Czytaj dalej

Prowadzi szkolenia i działania dla menadżerów i przedstawicieli handlowych od ponad 19 lat. Jest autorem i realizatorem wielu programów dla wyższej kadry zarządzającej. Ma ogromne doświadczenie w pracy z zespołami i organizacjami. Łączy wiedzę dotyczącą przywództwa z doświadczeniem w prowadzeniu własnej firmy. Szkoliła menedżerów, dyrektorów i prezesów, pracowników działów sprzedaży i obsługi klientów, liderów. Prowadzi coachingi z właścicielami firm rodzinnych i zarządami największych firm w Polsce. Od 2004 roku szkoli w zakresie zastosowania Analizy Transakcyjnej w organizacjach. Przygotowuje się do zdobycia Certyfikatu Analityka Transakcyjnego w dziedzinie organizacja w European Association for Transactional Analysis.

Tytuł wystąpienia:
Chcesz mieć rację czy relację – czy można się dobrze kłócić?

O towarzyszących nam konfliktach możemy myśleć różnie: że są złe i lepiej ich unikać lub, że są naturalnym etapem budowania relacji i częścią naszej społecznej natury.
Podczas prelekcji opowiem:
  • dlaczego różnimy się naszym podejściem do konfliktów,
  • jakie są rodzaje konfliktów i jak im zapobiegać,
  • jak wygląda gra psychologiczna w której przyjmujemy nieświadome role w konflikcie i jak zamienić je na konstruktywne zachowania,
  • aż 10 sprawdzonych wskazówek jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe.

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Bio

Od 18 pomaga tworzyć silne marki i zwiększać przychody swoim klientom jako szkoleniowiec, specjalistka online marketingu i przedsiębiorca.

Czytaj dalej

Jest właścicielką agencji marketingowej Blue Brand, dyrektorem oddziału Polish Business Club oraz członekiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Autorka i współautorka 10 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy. Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane. Informowały o nich media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.

Specjalizuje się w budowaniu marek personalnych i biznesowych, zwłaszcza z wykorzystaniem marketingu online. Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując przedsiębiorcze kobiety do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie.

Tytuł wystąpienia:
Relacje z obserwatorami - skuteczna trampolina w rozwoju biznesu

Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli – Maya Angelou.

Czy znasz swoich odbiorców? Czy wiesz, co tak naprawdę ich boli, o czym rozmawiają, jakiego wsparcia potrzebują?

W swoim wystąpieniu przedstawię Ci konkretne wskazówki, jak budować relacje z obserwatorami, dzięki którym możesz stworzyć niesamowitą atmosferę wokół swojej marki. Jak tworzyć emocjonalne więzi z osobami, których nie znasz i jak sprawić, żeby stały się one skuteczną trampoliną w rozwoju Twojego biznesu online.

Marta Żurowska

Marta Żurowska

Bio

Pomagam ludziom dobrze myśleć o sobie i tworzyć takie miejsca pracy, w których chce się chcieć.

Czytaj dalej

Robię to poprzez namierzenie, zrozumienie i wykorzystanie potencjału każdego członka zespołu, w zgodzie z jego potrzebami wewnętrznymi. Mam do dyspozycji wyjątkowe narzędzia i nie zawaham się ich użyć.

Jestem trenerką biznesu, coachem i facylitatorką. Pracując z liderkami i liderami oraz ich zespołami, korzystam m.in. z:

  • metodologii FRIS®, która trafnie określa i opisuje naturalny sposób myślenia oraz działania,
  • Reiss Motivation Profile®, naukowej metody badawczej weryfikującej wewnętrzną motywację człowieka.

Mówię po ludzku, o ważnych sprawach.

  • O przekonaniach, nawykach, potrzebach, motywacji, obawach, odwadze, strachu, krytyku, porażkach, sukcesach.
  •  O szefowaniu, autoliderstwie, (współ)tworzeniu silnych i dojrzałych zespołów.
  • O budowaniu lepszej wersji siebie dla siebie.
  • O braniu odpowiedzialności za swoje wybory.
  • O poszerzaniu perspektyw. O byciu dobrym i łagodnym dla siebie.

Tytuł wystąpienia:
"Budowanie relacji w zgodzie ze sobą"

Budowanie relacji zaczyna się od zauważenia drugiej osoby” – to usłyszałam kiedyś od mojej klientki. Cudowne słowa i w tym duchu zapraszam na moją prelekcję, z której dowiesz się:
  • jak potrzeby wewnętrzne mogą wpływać na nasze postrzeganie relacji,
  • co zrobić, gdy druga strona nie rozumie naszych „znaków rozpoznania”,
  • co zrobić, gdy chcemy budować relacje w biznesie, ale z jakiegoś powodu mamy przed tym wewnętrzny opór.

Maciej Świerczyński

Maciej Świerczyński

Bio

Twórca vloga “Networking w Biznesie”. Od 17 roku życia związany z przedsiębiorczością.

Czytaj dalej

Do wszystkiego doszedł sam korzystając z nauki poprzez doświadczenie. Na co dzień, jako Dyrektor Zarządzający Obszaru BNI (największa organizacja rekomendacji biznesowych na świecie – www.bni.com), aktywnie wspiera ok. 200 biznesmenów angażując się wbudowanie silnej społeczności przedsiębiorców w regionie. Jako mentor ceniony jest za dostarczanie sprawdzonych rozwiązań wykorzystujących siłę networkingu i za umiejętność łączenia ludzi. Pokazuje jak współpracować, aby osiągać więcej i zmieniać świat na lepsze.

Tytuł wystąpienia:
10 kroków do zbudowania silnej sieci kontaktów, która generuje nowych klientów, bez inwestycji dodatkowej gotówki

Beata Mucha-Karwowska

Beata Mucha-Karwowska

Bio

Beata Mucha-Karwowska – Strengths Community Coach Coach, Mentor, Trener w międzynarodowej korporacji. Certyfikowany Praktyk NLP.

Czytaj dalej

Współautorka i realizatorka programów szkoleniowych m. in. z zakresu rozwoju umiejętności menedżerskich w oparciu o mocne strony, efektywnej komunikacji, kreatywnego rozwiązywania problemów. Współautorka książki dla coachów „Psychologia w coachingu”.

Tytuł wystąpienia:
Empatia - niezbędna kompetencja lidera 21 wieku

Dobre relacje budują lepszy biznes. Dziś już wiemy, że efektywność lidera to przede wszystkim umiejetność zarządzenia relacjami w zespole i z klientem. Wg Raportu Światowego Forum Ekonomicznego z Davos z 2020 roku, empatyczne podejście, bazujące na rozumieniu emocji, staje się kluczową kompetencją lidera przyszłości. O nieocenionej sile empatii będzie mówić Beata Mucha-Karwowska.

Jerzy Zientkowski

Jerzy Zientkowski

Bio

Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 20-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych.

Czytaj dalej

Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.

Z doświadczeniem w IT, na styku biznesu, sprzedaży i obsługi klienta wypracował unikatowy zestaw narzędzi komunikacyjnych, pozwalający na współpracę z różnymi branżami, różnymi potrzebami klientów, w wielonarodowych środowiskach. Praktykując to, co głosi, od 2015 mówił do ponad 40 000 osób rocznie i przemawiał podczas tak różnych eventów jak TEDx, Spectacular Speaking, Nowoczesne Techniki Sprzedaży, Pełna Moc Możliwości, BUCOM 2014, Toastmasters Leaderhip Institute i Toastmasters District Conference w Bonn/Cologne, VI Kongres Business Intelligence, V Forum Dyrektorów Działów Prawnych, Festiwal Inspiracji w Warszawie, Edutainment w Krakowie, Katowicach, Łodzi i Poznaniu, GEM CEE i CFO Forum w Pradze, Wyzwania IT, Kariera IT i Kariera Programisty, Systemy dla Przedsiębiorstw, Akademia Mentoringu UAM Poznań, Techworld, Contman Forum i Przyszłość IT i Forum Wsparcia IT.

Jerzy stał na scenie obok takich mówców, jak Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Szymon Kudła, Robert Cialdini i Brian Tracy. W 2012 dotarł do finałów mistrzostw Europy w przemówieniach humorystycznych, w 2013 został Mistrzem Polski w mowach improwizowanych Toastmasters w języku polskim i Wicemistrzem Polski w języku angielskim.

Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce od 2011 roku. Wiceprezes stowarzyszenia w latach 2012-2016, odpowiedzialny za członkostwo, strategię działań i partnerów, organizację konferencji i eventów szkoleniowych. Organizator konferencji Festiwal Inspiracji i Spectacular Speaking.

Tytuł wystąpienia:
Budowanie marki, relacji, sprzedaży - lejek niesprzedażowy na przykładzie ClubHouse

Oto kilka prostych kroków, które szybko (ale nie łatwo) pozwolą zbudować rozpoznawalność na ClubHouse (i LinkedIn...), zamienią ją w relacje a potem - pozwolą przejść słuchaczom (i czytelnikom) ze społeczności naokoło marki do grona jej konsumentów. Jak zwykle konkrety, schematy i narzędzia od Jerzego i jego analizy działań i zachowań.

Michał Łęgowski

Michał Łęgowski

Bio

Dyplomowany trener biznesu (VCC), akredytowany coach PCC (ICF), profesjonalny mówca (ACS, ALB), facylitator procesu metodą IAF, ekspert SEB, wykładowca na uczelniach wyższych. Z wykształcenia psycholog i ekonomista.

Czytaj dalej

Od kilku lat zarządza spółką szkoleniową, która współpracuje z blisko 45 trenerami w całej Polsce. Koordynuje i przygotowuje procesy szkoleniowo-rozwojowe dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, z czego niektóre realizowane projekty są o wartości ponad 100 000 złotych. Współpracuje z szerokim wachlarzem branż od firm farmaceutycznych, transportowych, sofware’owych po automotive czy bankowość.

Jest twórcą modelu sprzedażowego 3S, który jest z sukcesem stosowany w wielu firmach usługowych. W dziedzinie psychologii jego czarnym koniem są zachowania społeczne m.in. heurystyki, efektów stadnych, błędów poznawczych oraz międzykulturowe. Specjalizuje się w tematyce przywództwa, coachingu
menadżerskiego, zarządzania zespołem, networkingu, psychologii społecznej, sprzedaży, wystąpieniach publicznych, obsłudze klienta i wszechstronnej komunikacji
interpersonalnej.

Przez 3 lata kierownik projektu MeetPRO, w którym szkoliło się blisko 500 Polaków miesięcznie. Wcześniej swoje doświadczenia zawodowe jako trener, product manager i sales manager zdobywał w Life Architect oraz PBDA Consulting.

Regularnie występuje na konferencjach, prowadzi wykłady, wypowiada się jako ekspert w mediach, posiada liczne materiały video na YouTube. Na jednej scenie
występował z takimi osobami jak Robert Cialdini, Jarosław Kuźniar, Jerzy Zientkowski, Adela Warać i prof. Jan Miodek.

Pracował dla takich firm i instytucji jak np. CITI Handlowy, Medichem, Medtronic, Santander, O-I Glass is life, MAN, Polpharma, Cagen, Sephora, Netguru, 10clouds,
Career Expo, GDDiKA, Ministerstwo Rozwoju, SMMP, GWW, Business Link, WSB, Dascher, Herbalife, IMC Poland, PokerStars, Ernest&Young, GSK, Thule i wielu innych.

W swojej karierze zawodowej przeszkolił ponad 3000 osób, spędził na sali szkoleniowej w procesie grupowym ponad 1000 godzin i przeprowadził ponad 1200
godzin coachingu indywidualnego.

Pobierz jego pełną dokumentację zawodową pod adresem: www.michallegowski.pl lub skontaktuj się pod adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Tytuł wystąpienia:
Kontraktowanie, (nie)oczywista kompetencja w relacjach

Relacje z innymi ludźmi bywają uciążliwe, jeśli występują zgrzyty na poziomie komunikacyjnym. Kontraktowanie to kompetencja polegająca na ustalaniu zasad współżycia. Nie jest to takie proste, bo wymaga konsekwencji, klarowności i właściwego przekazu. Kontraktować możemy wszystko, często nawet te najdrobniejsze kwestie urastają do miary problemu, jeśli przeszkadzają nam znacząco w dłuższej perspektywie. Zadaj sobie pytania:

  • - czy zdarzyło mi się, że inni ignorują moje maile albo prośby o zrobienie czegoś?
  • - czy kiedykolwiek przeszkadzało mi coś, co inni uznawali za błahe i nie chcieli zmienić swojego zachowania?
  • - ile miałem takich sytuacji gdy coś co dla mnie jest oczywiste, dla innych nie do końca?

W trakcie tego 50 minutowego spotkania usłyszysz liczne przykłady, często zaskakujące w kontekście tego, co można kontraktować w codziennej komunikacji. To absolutnie podstawowa kompetencja, którą warto nabyć, aby wzmocnić swoją asertywność i mieć większy wpływ na otoczenie. Podstawowa, a jednak nie taka prosta - wymaga wprawy i odpowiedniego podejścia do drugiego człowieka, niezależnie czy robimy to z kontrahentem, klientem czy współpracownikiem.

Maciej Bakalarczyk

Maciej Bakalarczyk

Bio

Maciej Bakalarczyk – lektor, tłumacz, grafik – wieloletni społecznik, od 2013 członek Społecznej Rady ds. Estetyki w Bydgoszczy, jeden z założycieli stowarzyszenia Projekt Bydgoszcz, od 2018 Menedżer Starego Miasta i Śródmieścia odpowiedzialny za koordynacje działań w bydgoskim centrum, łącznik pomiędzy urzędem, biznesem i społecznikami.

Tytuł wystąpienia:
Przywódca w jaskini, lider w mieście

Najstarsze i najnowsze techniki przydatne nie tylko liderom.
Już w jaskini potrzebowaliśmy przywódców. Początkowo przewagę miał osobnik najsilniejszy, ale z czasem coraz większą wagę zyskiwał spryt, umiejętności czy zdolności komunikacji. Już wtedy ważne było rozpalanie ognia. Dziś jest to nadal jedna z najważniejszych umiejętności, choć już w zupełnie innym znaczeniu. Każdy prawdziwy lider musi mieć w sobie ogień, ale jak dzielić się nim z innymi? Które instynktowne zachowania są nadal aktualne? Jakie wskazówki dają najnowsze odkrycia naukowe? Jeśli chcesz poznać skuteczne techniki przewodzenia w pracy, grupie towarzyskiej czy rodzinie, zmieniać świat na lepszy – zapraszam na spotkanie.

Magdalena Adamowicz

Magdalena Adamowicz

Bio

Magdalena Adamowicz - Certyfikowany coach oraz akredytowany mówca Brian Tracy International. Mentor ds. relacji toksycznych.

Czytaj dalej

Autorka artykułów z zakresu rozwoju osobistego w World Business Class Magazine:

  • Wydanie Q3/2019 „Toksyczne Manipulacje”
  • Wydanie 5/2019 „Samoocena w praktyce”
  • Oraz w magazynie Lider Branży Edukacyjnej art. „Jak skutecznie wyznaczać i osiągać cele?

Założycielka @projektowanie_szczescia na Instagramie oraz Projektowanie Szczęścia na Youtube, które jest źródłem wiedzy na temat toksycznych relacji.

Na swoim kanale YouTube porusza tematykę związaną z przemocą w związkach, w szczególności psychiczną.

Uświadamia na czym polega manipulacja taka jak karanie ciszą, projekcja czy manipulowaniem poczuciem winy oraz uczy jak się przed nią bronić.

Jej wiedza to nie tylko efekt informacji z książek, ale również osobistego doświadczenia.

Na co dzień jako coach pomaga swoim klientom uwolnić się z niszczących relacji, zbudować samoświadomość, wzmocnić poczucie własnej wartości i pewności siebie, a także zdobywać umiejętność stawiania granic oraz dbania o własny dobrostan psychiczny.

Projektowanie Szczęścia jest również źródłem inspiracji i motywacji do pracy nad sobą oraz podnoszenia jakości swojego życia na wyższy poziom.

Tytuł wystąpienia:
Toksyczne relacje - czyli jakie?

Jak rozpoznać toksycznych ludzi w życiu i biznesie?

  • Co to znaczy, że relacja jest toksyczna?
  • Jak rozpoznać, gdy ktoś nam szkodzi?
  • Jak radzić sobie z toksycznymi ludźmi w naszym otoczeniu?
  • Jak chronić siebie bez poczucia winy?

Jolanta Ambrożewicz

Jolanta Ambrożewicz

Bio

Jolanta Ambrożewicz – trener marketingu interakcyjnego, doradca biznesowy, mentor, pedagog i szkoleniowiec.

Czytaj dalej
Promotorka przedsiębiorczości, komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości.
Zafascynowana content marketingiem i mediami społecznościowymi.
Od ponad 9 lat prowadzi firmę, współpracując z markami różnych branż. Wspiera przedsiębiorców w tworzeniu strategii prezentowania wartościowych produktów i usług. Dostarcza wskazówki i narzędzia związane z działaniami marketingowymi, także w świecie online.
Uczy skutecznej komunikacji i budowania relacji oraz tego, jak promować biznes. Nie tylko atrakcyjnie i skutecznie, ale też autentycznie i z radością.
Autorka artykułów do portalu ObcasyPodlasia.pl, wspierających przedsiębiorcze Kobiety w prowadzeniu i rozwijaniu firm. Twórczyni kursów, warsztatów oraz szkoleń dotyczących relacji interpersonalnych i promowania biznesu. Również w wersji online.
Wierzy, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.
Prywatnie wielbicielka zwierząt, psychologii pozytywnej, rozwoju osobistego oraz turkusowych organizacji. Pasjonatka networkingu i interworkingu. Uzależniona od czytania książek.

Tytuł wystąpienia:
Sprawdzone sposoby na budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami w dobie komunikacji on-line

Ewa Wilmanowicz

Ewa Wilmanowicz

Bio

Ekspert w obszarze reputacji, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika.

Czytaj dalej

Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

Autorka książki „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu”.

Laureatka III miejsca w konkursie na Najlepszą Mowę Biznesową 2015. Coach certyfikowany przez Noble Manhattan Coaching i International Institute of Coaching & Mentoring. Mistrz praktyk NLP i ekspert Instytutu Badań Gospodarczych w obszarze analiz wartości marki. Swoją wiedzą Ewa dzieli się na łamach ogólnopolskich magazynów np. Benefit, Businesswoman&Life i World Business Class oraz w programach radiowych i telewizyjnych.

Miłośniczka teatru, muzyki klasycznej, koneserka codzienności.

Tytuł wystąpienia:
Reputacja i wpływ lidera

Paweł Musiałowski

Paweł Musiałowski

Bio

Paweł Musiałowski – trener, manager, przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, aktywista naukowy, absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży i Akademii Trenerów.

Czytaj dalej

Stypendysta Prezesa Rady Ministrów oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Założyciel Aksjomat Training Institute, Partner w firmie Phinance S.A.

Praktyk, która zbudował i prowadzi z sukcesami własne zespoły sprzedażowe. Od początku kariery zawodowej związany z branżą finansową. Prowadzi szkolenia z tematyki szeroko pojętych umiejętności miękkich, komunikacji, zarządzania, sprzedaży oraz obsługi klienta dla firm i instytucji (m.in. BNP Paribas, Nest Bank, T-Mobile, Volkswagen, Saturn, Stora Enso, Carte Dor, Iglotex, Phinance S.A, Fellowes, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SED Stowarzyszenie Edukacji Diabetologicznej, Studio Figura, KAS Urządzenia Biurowe, Agencja Pracy Tymczasowej Work&Benefit, Cashback i wiele innych). Występował na scenach m.in. z Brianem Tracy, Jackiem Walkiewiczem, Jakubem B. Bączkiem, Marcinem Prokopem czy Robertem Korzeniowskim. Przedstawiciel nowej generacji biznesowej – pokolenia Y. W swojej pracy stawia na profesjonalizm, a jego misją jest inspirować każdego, z kim współpracuje. Podczas szkoleń skupia się na praktycznym zastosowaniu zdobytych kompetencji, dostarczając uczestnikom gotowe, sprawdzone rozwiązania. Interesuje się matematyką, psychologią i sprzedażą. W wolnym czasie podróżuje z żoną i dwoma córkami.

Tytuł wystąpienia:
Relacja w biznesie i biznes w relacji, czyli dlaczego wszyscy gramy w te sama grę, nawet jeśli nie jesteśmy tego świadomi

Biznes robi się po znajomości. Gdy wiele lat temu usłyszałem to zdanie od jednego z najbogatszych Polaków, pomyślałem że rzuca sloganami bo prawdę chce zachować dla siebie. Teraz wiem, że mówił prawdę.

Tylko to, że w biznesie warto budować relacje to jedno. Ale jak to robić? Tak łatwo znaleźć w Google wiele rad żeby dbać o relacje w interesach. Ale  JAK to robić i tym bardziej DLACZEGO - to  już zdecydowanie inny poziom. I o tym właśnie porozmawiamy podczas mojej prelekcji, na którą serdecznie zapraszam.

dr Anita Kubanek

dr Anita Kubanek

Bio

Trener biznesu, mentor, certyfikowany tutor, ekspert w projektach unijnych. Absolwentka studiów MBA (WSB/Franklin University), doktor nauk prawnych.

Czytaj dalej

Przez 10 lat związana z branżą zbrojeniową, brała udział w tworzeniu strategii Polskiej Grupy Zbrojeniowej.

Zawodowo związana z Instytutem Prawa i Ekonomii Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

Współpracuje również z Wyższą Szkołą Gospodarki.

Prowadzi działalność gospodarczą, w ramach której aktywuje potencjał organizacji poprzez dedykowane szkolenia (na podstawie diagnoz i analiz), sesje tutorskie oraz wsparcie merytoryczne zarządów.

Uczestniczka i ekspert merytoryczny licznych projektów (m.in. Inkubator Innowacyjności +, Reaktiv 50+, Nowoczesny Uniwersytet, Innowacyjny Dydaktyk, Uniwersytet Równych Szans, Wsparcie w starcie).

Na co dzień inspiruje, angażuje, rozwija i czerpie z tego ogromną przyjemność.

Tytuł wystąpienia:
„Organizacja – interesariusz. O zasadach budowania relacji z otoczeniem firmy"

Organizacja nie funkcjonuje w próżni, a jej każdy ruch i aktywność obserwowane są przez liczne grono publiczności. Przychylność otoczenia lub jej brak mogą być istotne z punktu widzenia budowania marki i pozytywnego wizerunku organizacji. Kluczem do sukcesu jest komunikacja i nawiązywanie relacji z podmiotami w otoczeniu, prowadzące do budowania wspólnych więzi i zarządzania nimi. Zasady warunkujące tę komunikację oraz mechanizmy badania otoczenia determinują pomyślność organizacji i zyskanie przez nią przychylności oraz życzliwości interesariuszy. O mechanizmach relacji, zasadach komunikacji i sposobach uzyskiwania owej przychylności będziesz mógł posłuchać podczas prelekcji.

Anna Urbańska

Anna Urbańska

Bio

Master Trener STRUCTOGRAMu, metodologii, która wykorzystując wiedzę o genetyce mózgu, pozwala skuteczniej sprzedawać, zarządzać i radzić sobie w relacjach ze sobą i innymi. Mówią, że „koloruję” mózgi ludzkie.

Czytaj dalej

Wiedzę zdobywała na szkoleniach u takich Mentorów jak: Anthony Robbins, Blair Singer, czy Brian Tracy. Pracuję z największymi firmami międzynarodowymi, takimi jak: Citibank, DHL, Oracle czy Deutsche Bank, ale również z tymi mniejszymi, lokalnymi, małymi przedsiębiorcami.

Od 22-tu lat jest przedsiębiorcą. Zarządza firmą szkoleniową CONCRET i jest wiceprezesem zarządu i partnerem Instytutu Colina Rose – jednej z najprężniej rozwijających się szkół językowych, którą od zbankrutowanej spółki współdoprowadziła do sieci 33 szkół, w systemie franczyzowym, w całej Polsce.

Jest jednym z nielicznych na świecie neurocaochów. Absolwentką 6-ciu kierunków studiów podyplomowych i wykładowcą na wyższych uczelniach; autorka 8 książek, m.in.: “Otrzep kolana i biegnij”, “Mózg fabryka sukcesu”, “Teraz autentyczność” oraz współautorka przewodników: “Jak w 30 dni zwiększyć swoją efektywność”i “Jak zbudować swój wizerunek w 30 dni”, „DNA biznesu”czy charytatywnego projektu “Kod życia. O tym, czego warto nauczyć się od kota”.

Jej pasją jest rozwój osobisty i odkrywanie potencjału ludzkiego. Przez jej programy szkoleniowe i coachingi przeszło ponad 20 tysięcy osób, które z powodzeniem realizują swoje cele i żyją pełni spełnienia i pasji.

Tytuł wystąpienia:
DNA biznesu, czyli o tym jak budować biznes w nowej rzeczywistości

  1. Czym jest DNA przedsiębiorcy?
  2. Jak budować biznes w kryzysie?
  3. Sprawdzone strategie na "nową rzeczywistość".
  4. Jak radzić sobie w zarządzaniu?
  5. Jak teraz "robić" etyczną sprzedaż?

Marzena Jankowska

Marzena Jankowska

Bio

Marzena Jankowska – nauczycielka akademicka i MBA, liderka, przedsiębiorca, TEDx Speaker. Absolwentka psychologii biznesu na Uniwersytecie Śląskim, a także studiów podyplomowych z zakresu zarządzania projektami (Wyższa Szkoła Bankowa).

Czytaj dalej

Od 13 lat prowadzi szkolenia dla biznesu, administracji i organizacji pozarządowych. Jest pomysłodawcą i kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych – Akademia Rozwoju Osobistego, organizowanych wspólnie z Wyższą Szkoła Bankową WZ Chorzów. Jest wykładowcą i promotorem prac podyplomowych na studiach MBA. Jej firma jest Partnerem studiów podyplomowych: Negocjacje i mediacje, Akademia Trenera Biznesu oraz Zaawansowana Akademia Trenera Biznesu.

Badaczka i popularyzatorka koncepcji Odporności Psychicznej (mental toughness). Prowadzi autorskie Treningi Odporności Psychicznej dla klientów takich jak Jeronimo Martins, T-Mobile, Rockwell Automation, Millennium Leasing, Opel Polska, Bosch, Grupa Muszkieterowie, Caterpillar.

Interesuje ją to, co działa w psychologii. Jako ekspert Wyższej Szkoły Bankowej udziela wywiadów do Gazety Wyborczej, Dziennika Zachodniego, Newserii i Radia Eska. Inicjatorka i opiekun merytoryczny ogólnopolskiej akcji „Zrób sobie Hell Week” we współpracy z Wyższą Szkoła Bankową.

Współautorka książki „Automotywacja. Odkryj w sobie siłę do działania”, Warszawa: Edgard, 2015 r. oraz e-booka „50 sposobów na zwiększenie siły i odporności psychicznej’.

Od 2014 roku aktywnie zaangażowana w budowanie własnej organizacji w modelu marketingu sieciowego oraz wspieranie w rozwoju liderów i marketerów. Założycielka ruchu White Card Revolution – organizacji społeczno-biznesowej wspierającej kobiety w budowaniu własnej niezależności finansowej.

Tytuł wystąpienia:
Transformująca Obecność Alana Seala – nowy model przywództwa

Nasz świat i sposób funkcjonowania zmienił się diametralnie w ciągu ostatnich lat i miesięcy, a wraz z nim zmienia się rola liderów. Wymaga się od nich umiejętnego przeprowadzania ludzi przez zmiany, budowanego na poszerzonej świadomości, rozumieniu, postrzeganiu i transformującym działaniu. Nowe zdolności wymagają wyjścia daleko poza znane, analityczne, oparte na wiedzy i rozwiązaniach  podejście, na rzecz postawy bardziej kreatywnej i nastawienia na odkrywanie potencjału tkwiącego w chwili obecnej.

Jak mówi twórca Transformującej Obecności – Alan Seale – „Potrzebujemy liderów, którzy czują się komfortowo, nie znając odpowiedzi – a być może nie znając nawet pytań. Potrzebujemy liderów obdarzonych ciekawością i wyobraźnią, którzy są gotowi odkrywać, nie wiedząc, co znajdą, ale ufają, że pojawią się wskazówki do podjęcia kolejnych kroków”.

Wystąpienie będzie poświęcone nowemu modelowi przywództwa Alana Seala i podstawowym narzędziom do wykorzystania w praktyce odkrywania potencjału tkwiącego w chwili obecnej, by przekroczyć to, co przeszkadza i dokonać znaczących zmian w otaczającym nas świecie.

dr Joanna Rajang

dr Joanna Rajang

Bio

Joanna Rajang – doktor psychologii, konsultant i akredytowany Coach International Coach Federation. Od ponad 20 lat związana z biznesem, współpracuje z polskimi i międzynarodowymi firmami na rzecz wzrostu efektywności pracowników poprzez podnoszenie ich poziomu satysfakcji z pracy.

Czytaj dalej

Jej klienci to głownie osoby zarządzające w firmach handlowych, usługowych i produkcyjnych. Współtworzy i realizuje strategiczne projekty rozwojowe między innymi dla takich firm jak: Orange Polska, Danone, Nivea, EuroCash, Quiosque, Getin Bank, OBI, Pentel, Frigo Logistics, Klimat Solec, FORD, Optiguard, NC+, Alstal, NIVEA, Yes, Venecja, BZ WBK, Sorimex, Neonet, Drager, OpusCapita.

Na co dzień towarzyszy organizacjom w procesach przechodzenia przez zmiany, w tym w procesach związanych z rozwijaniem relacji opartych jednocześnie na asertywności i współpracy.

Wspólne projekty rozwojowe realizuje również z instytucjami naukowymi: WSB, UKW, UMK, SWPS. Obecnie na WSB nadzoruje realizację dwóch kierunków studiów podyplomowych własnego autorstwa: Coaching i Psychologia w biznesie. Zajęcia z zakresu zarządzania i rozwoju zasobów ludzkich prowadzi również dla innych kierunków studiów i dla innych uczelni wyższych, w tym wykłada na MBA.

Autorka pięciu książek z obszaru praktycznego wykorzystania psychologii w biznesie: Psychologia w coachingu, Mądrala się znalazła, Dojrzewanie do asertywności, Jak być sobą, czyli opowieść o Asertku, Żmija w robocie.

Tytuł wystąpienia:
Odmienność i sprzeczność poglądów – utrudniająca, przydatna czy niezbędna w biznesie?

„Różnorodność” w zespole odbieramy jako zjawisko korzystne dla zespołu i organizacji. Ale jeśli ta różnorodność oznacza sprzeczność, to nasuwają nam się skojarzenia ze sporem, konfliktem i już nie tak łatwo przyjąć, że to służy zespołowi. A czy można by przyjąć, że bez tych sprzeczności nie ma przyszłości dla firmy?

Zapraszam na spotkanie z tematem powiązań między odmiennością poglądów, osobowości a efektywnością organizacji. Do przyjrzenia się temu, o co warto zadbać w tym temacie, aby wzmacniać zaangażowanie ludzi i sprawność całej organizacji.

Paweł Antoniak

Paweł Antoniak

Bio

"Jak Cię widzą, tak Cię piszą" - to stare polskie przysłowie doskonale oddaje ideę biznesu Pawła, który na co dzień zajmuję się budowaniem fundamentu marki osobistej czyli skuteczną prezencją. Pomaga swoim klientom w zdobyciu pewności siebie i kształtowaniu postawy prawdziwego lidera, pracując z nimi nad przełamaniem lęku przed sceną i poprawie jakości wystąpień publicznych. Dzięki temu jego klienci są słyszani i dostrzegani jako specjaliści.

Prywatnie jest miłośnikiem jazdy na rowerze oraz kalisteniki. Jak sam o sobie mówi cierpi na życioholizm, który nakazuje mu czerpać życie garściami i otwierać się na niezwykłe doznania codzienności.

Przemysław Kutnyj

Przemysław Kutnyj

Bio

Certyfikowany trener, coach biznesu na poziomie ACC International Coach Federation, jak i konsultant MaxieDISC.

W styczniu 2017 roku został Mistrzem Polski w Przemowach Humorystycznych Toastmasters International. Rok 2020 to wicemistrzostwo na poziomie europejskim, w języku angielskim.

Autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych, wydanej nakładem prestiżowego Wydawnictwa PWN.

Tytuł wystąpienia:
Wystąpienia online wspierające Twój biznes

Organizatorzy Konferencji KODY RELACJI II
26 - 28 marca 2021

Image
Lena Wachowiak
Pomysłodawczyni i główna organizatorka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 517518015
Image
Krzysztof Strymiński
Organizator
Sprawy techniczne: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Mirosława Kowalkowska

Mirosława Kowalkowska

Bio

Doradca Życiowy. Ma odwagę rozmawiać o pieniądzach. Profesjonalizm Mirosławy został potwierdzony 3 - krotnie członkostwem w elitarnym stowarzyszeniu zrzeszającym tylko 1% najlepszych Doradców Finansowych na świecie.
Czytaj dalej

Mirosława przeprowadziła swoich klientów dzięki 25 letniemu doświadczeniu w branży finansowej, przez 3 światowe kryzysy finansowe.

Mirosława Kowalkowska, dzięki prowadzeniu doradztwa ubezpieczeniowego przyczyniła się do zabezpieczenia materialnego setkom rodzin, umożliwiła rodzicom posłanie dzieci na wymarzone studia, zakup mieszkania, spadkobiercom na dalsze prowadzenie rodzinnych biznesów.

Stale się rozwija, poszukuje odpowiedzi na sens życia, ma odwagę sięgać po więcej:
  • Specjalista d/s ubezpieczeń i inwestycji
  • Coach/mentor finansowy
  • Absolwentka Studium – Sukcesja - planowanie Spadkowe Łukasz Martyniec 2012r
  • Pesonal Branding Beata Kapcewicz 2016r
  • Akademia Sprzedaży Sandler Training 2011r , 2015r
  • Studium MASTERMIND Doskonalenia Kompetencji Przywódczych 2015r
  •  „21niezaprzeczalnych praw przywództwa” autorstwa Dr. Johna C. Maxwella i tym samym jest świadoma praw przywództwa,
  • „Super Speaker System” Krzysztof Hillar 2017r
  • „Sztuka Perswazji” Dawid Świstek 2017r
  • Członkini Klubu Kobiet  https://klubkobietbiznesu.pl/
  • Zdobywczyni kobiecego lauru za bycie wzorem Przedsiębiorczości dla innych  kobiet. 28.03.2019
  • Nagroda Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu dla BUSINESSWOMAN ROKU 2020
  • Członkini Europejskiego Klubu Kobiet Biznesu

Krzysztof Strymiński

Krzysztof Strymiński

Bio

Prezes Zarządu w Telestudent Sp. z o.o. gdzie rozwija Platformę Edukacyjną Telestudent.

Doświadczony manager i project manager. Od ponad 25 lat zaangażowany w różne przedsięwzięcia biznesowe, zarówno jako pomysłodawca, prezes jak i dyrektor operacyjny.

Czytaj dalej

Aktywny trener biznesu w Speech Masters, gdzie prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu wystąpień publicznych, perswazji i marketingu. Pasjonuje go NLP i perswazja – ich zastosowanie w rozwoju osobistym, negocjacjach oraz marketingu produktów i usług. Współzałożyciel Klubu Biznesowego “Business Zone Mastermind” w Bydgoszczy.